Jalan-jalan ke Kuching Feb 2012 (Part 3)

Pemandangan dalam Gua Angin...serius dalam ni gelap weh..sangat mendebarkan masuk dalam gua nih...encik2 kelawar memang ade lah kat siling gua (erk..gua pun ade siling eh), make sure pakai kasut sebab agak licin dan bawak lampu suluh...len lah korang kelawar boleh tengok dlm gelap...:)


Pemandangan di pintu Gua Fairy...berbanding Gua Angin, gua ni kat dalam dia cerah la..banyak cahaya masuk...


Ni plak kat Kampung Budaya Sarawak, tak tau la name tarian ni, yang pastinye korang kene pandai lompat lah supaya kaki tak tersepit kene buluh, korang boleh tengok jenis-jenis rumah ikut kaum yang terdapat di Sarawak, ala-ala Taman Mini Malaysia Melaka tu (erkk..wujud tak lg eh)

Persembahan kebudayaan kat Kampung Budaya, serius best sangat...memang wajib tengoklah kalau dah jalan-jalan kat sini..awek2 yang menari tuh memang cun2 lah...haha


Ewah...penonton siap bleh join joget lambak sekali untuk penutup persembahan...


Comments

Popular Posts